Krémmánia magazin

Íme a popkultúra toplistás kozmetikumai 2016-ból

Megjelent a POLYVORE éves összefoglalója, amiből kiderül, a nude rúzsok taroltak, Kylie-t pedig kiütötte a M.A.C. Ez a harmadik év, hogy a népszerű szettszerkesztő/webshop oldal, a POLYVORE közzétette, mely divat- és beauty trendek voltak a legmeghatározóbbak és kik a legnagyobb arcok a fiatal generáció számára. Elemzésük alapjául ismét a weboldal részletekbe menően rögzített látogatottsági adatai, a felhasználói szokások szolgáltak.

polyvorejelentes2016

Kylie Jenner és a többiek

A Legnépszerűbb Női Divatikon díjat a Kardashian-klán rúzsbirodalmat építő hölgyikéje, Kylie Jenner kapta.  Ezzel nem akárkit taszított le a trónról. Tavaly még Rihanna volt az oldal it-lánya, de 2016-ban Kylie-val kapcsolatosan már 34%-kal többen érdeklődtek, mint az énekesnő iránt. A lista harmadik és negyedik helyére is a celeb család egy-egy tagja került; Rihannát Kendall Jenner követi, őt pedig Gigi Hadid.

Kép forrása: http://blog.polyvore.com
Kép forrása: http://blog.polyvore.com

A pasik terén is történt némi mozgolódás a múlt évhez képest. Justin Bieber lekerült az első helyről, miután Harry Styles (One Direction) bő 56%-ot rávert. Riri pasija iránt is nagy volt az érdeklődés, se veled se nélküled kapcsolatuknak köszönhetően Drake a lista 3. helyére került fel.

No.1 Nude ajkak

Szintén a Kylie Jenner jelenség hozadéka lehet, hogy idén a legnépszerűbb rúzs árnyalat a nude lett, amelyek iránt a keresések száma 553%-kal (!) ugrott meg 2015-höz képest, ami órási eltérés. Ezek után persze nem meglepő, hogy az is kiderült, a fényes, csillogó rúzsokat kenterbe verték a matt változatok. 267%-kal nagyobb volt az érdeklődés irántuk, mint egy évvel korábban.

Érdekes azonban, hogy hiába Kylie kultusza, a beauty márkák terén mégsem az ő cége, hanem az “öreg motoros” M.A.C volt a legnépszerűbb. Nude árnyalatú rúzsai, amelyek közül néhányhoz nemrég parfümöket is piacra dobtak, simán taroltak. Nem csoda persze, mi is többször foglalkoztunk már velük és a Krémmániás értékelése is nagyon jó (4,63-as) a hat különböző textúrával és pigmentációval elérhető rúzs.

mac-ruzs-300-300

Visszatérve a Polyvore listájához, a M.A.C-et követően a második helyre a NARS pirosítója került, annak is Orgasm árnyalata, amit a KM felhasználói is eddig szinte tökéletesre értékeltek. Átlag 4,82-es értékelése alapján jó befektetésnek tűnik a kicsike.

blush-300-300

A lista harmadik helyezettje pedig az Urban Decay lett, Naked Palette szemhéjfesték palettája a KM tagjai körében is igazi must-have darabnak számít. Pigmentáltságát, tartósságát, a 12 színárnyalat harmonizálását többen is pozitívumként emelték már ki vele kapcsolatban.

urban-decay-naked-palette-300-300

A negyedik helyezett amerikai Bath & Body Works esetében a Velvet Sugar termékcsalád volt a legnépszerűbb. Nálunk ugyan széles körben nem ismertek még a márka istenien illatozó bőrápolói, eddigi KM-es használói alapvetően jó véleménnyel voltak termékeikről. Ötödik helyre került a Clinique, amely arcápolóinak népszerűségével nyerte el a becses pozíciót.

Kép forrása: http://blog.polyvore.com
Kép forrása: http://blog.polyvore.com

A Kylie Cosmetics így hát az első ötbe sem került bele. Halkan jegyezzük meg, ez talán annak is köszönhető, hogy a Better Business Bureau nonprofit szervezet rendesen lehúzta Kylie cégét. A amerikai BBB arra hivatott, hogy megvizsgálva a cégeket és azok tevékenységét, a vásárlói megbízhatóság szempontjából minősítse azokat, valamint egyfajta békéltető testületként is működik probléma esetén a vállalkozások és a vásárlók között. Nos hát, tekintve a beérkezett vásárlói panaszok nagy számát, amelyek egy része kézbesítési gond, más része a termékekkel szembeni reklamáció volt, ez a szervezet a Kylie Cosmetics-et a legrosszabb, F-es értékre osztályozta.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés