Krémmánia magazin

Angelina Jolie lett a Guerlain új arca

A gyönyörű színésznőt a márka legújabb parfümjének, a Mon Guerlain-nek az arcává, ikonjává kérte fel. Az illatújdonságról Thierry Wasser, a márka vezető parfümőre azt mondta, “az illat kialakításához az inspirációt a nők illatjegyeiből vette”, vagyis “a választásokból, az érzelmekből és az álmokból, amelyek a modern nőiséget megtestesítik”.

A parfüm márciusban kerül az üzletek polcaira, de a valódi illatjegyekről sajnos nem tudni még pontosabbat. Angelina Jolie, ahogyan az tőle már megszokott, a Guerlain kampányból származó teljes bevételét jótékony célokra ajánlotta fel.

A Guerlain vezetői még a 2015-ös év végén megállapodtak a színésznővel a közös munkáról, amely eredményét végül most jelentették be. Jolie-tól mindenképp nagy lépésnek számít a reklámszerződés, hiszen utoljára ilyen jellegű felkérést 2007-ben fogadott el. Akkor a Shiseido arca volt egy csak ázsiai országokban futó kampány során. Múlt évben bejelentett Brad Pittel való válásuk óta pedig jóformán csak a jótékonysági munkájával kapcsolatosan szerepelt nagyobb nyilvánosság előtt.

Stay tuned! #MonGuerlain

A photo posted by Guerlain (@guerlain) on