Krémmánia magazin

Bella Hadid lett a Bulgari új illatának arca

A divatház ősszel debütáló, sorban harmadik Goldea parfümjének arcává választotta a modellt, aki még év elején lett a márka nagykövete a kiegészítők és napszemüveg kollekciókhoz kapcsolódóan. A közös kampányok az új szezonban, szeptemberben fognak indulni.

A Goldea The Roman Night illat a 2015-ös Goldea új változata lesz, amiből tavaly is megjelent egy változat Rose Goldea néven – és érdekes módon a Krémmánia véleményezői körében például sokkal jobb minősítéseket kapott, mint az eredeti parfüm.

Reméljük, a sorozat folytatódik és idén ennek népszerűségére is rátesz egy lapáttal a fekete üvegbe zárt illatkreáció, amelynek fejjegyei a bergamott, a fekete bors és a szeder, szívjegyei a fekete bazsarózsa, az éjjel nyíló jázmin, a rózsa és a tubarózsa, míg alapjegyeit a pacsuli, a fekete pézsma, a vetiver és a moha alkotják.

Már az összetevők is csupa rejtelmet, titokzatosságot hordoznak, amikhez tökéletesen illik a klasszikus formájú fekete üveg csillogása.

goldeatrn2goldeatrn1goldeatrn3
< >

Az illathoz kapcsolódóan Bella Hadid bemutatása is hasonlóan sejtelmes volt, a Bulgari ugyanis egy nappal a bejelentés előtt megosztott egy fotót, amin a modell alig kivehetően, hátulról látszódott, feltéve a kérdést a márka rajongóinak: Ki lehet ő?

Az illat debütálásához sem akármilyen helyszínt választottak, a római Spanyol Lépcső kapott díszkivilágítást, amelyen Bella Hadid lépdelt végig, az eseményt pedig a Bulgari online is követhetővé tette az Instagram Stories használatával.

Bella Hadid így most már nem csak a Dior Beauty, a Moschino, a Fendi, a Versace vagy a Tag Heuer arca, de az ikonikus ékszermárka, a Bulgari is egyre inkább a szívébe zárja.

Mentés

Mentés

Mentés