Krémmánia magazin

Kylie Jenner belevág a bőrápoló bizniszbe

A Kylie Cosmetics felfuttatása után a jelek szerint Kylie Jenner tovább terjeszkedik a szépségápolás világában és a sminktermékek után bőrápolók megjelentetését tervezi.

Fotó: Dia Dipasupil/WireImage Getty Images

Erre következtethetünk legalábbis abból, hogy a mindössze 21 éves celebanyuka cége nemrégiben a “Kylie Skin” és “Kylie Skin by Kylie Jenner” védjegyeket jegyeztette be, amikhez olyan termékkategóriákat nevezett meg, mint bőr- és testápolók, arctisztítók, arctonikok, lotion és arcradírok, szérumok, mistek, arcmaszkok, és még sorolhatnánk.

És ez nem minden, a Kylie Skin név kétszer is szerepel, másodszorra kiskereskedelmi egységek nevéül is szolgálna, ahol bőrápoló készítményeket, kozmetikumokat és ajándéktárgyakat árulnának.

Mindezekhez kapcsolódóan a trademarkninja azt is kiderítette, hogy a www.kylieskin.com domain már július elején bejegyzésre került, csak a fránya GDPR szabályozás miatt az már nem derült ki akkor, ki védette le a címet.

Terjeszkedési szándéka persze érthető, végtére is a Forbes nemrégiben nevezte meg őt Amerika legfiatalabb, self-made milliárdos üzletasszonyának és ha nem vigyáz, hamarosan ő lehet minden idők legfiatalabb self-made milliárdosa, ugyanis lekörözheti Mark Zuckerberget is, ha aktuálisan nettó 900 milliárd dolláros vagyona ilyen ütemben növekszik tovább. (Az már más kérdés, hogy a “self-made” jelzőért aztán kapott egy kosárnyi kritikát, igaz ezt nem ő találta ki magáról, hanem a Forbes publikálta róla.)

Lehet, hogy ezután többet látunk majd róla ehhez hasonló, természetesebb fotókat is?