Úgy tűnik, nem véletlen, hogy 2016-ban az egyik legígéretesebb újonc a modellszakmában Iris Law, a szexi színész, Jude Law lánya volt. A múlt évi Miu Miu Resort lookbook kampány után most a neves angol márka, a Burberry Beauty-nak lett reklámarca a mindössze 16 éves leányzó, aki bátyjával, Raffertyvel együtt a legmenőbb arcok között szerepelnek a millenniumi generáció fiataljai körében.
Kate Moss keresztlánya elsőként a márka új, Liquid Lip Velvet vonalának lett az arca, ami 14 különböző árnyalatú krémes, matt finishű ajakszínezőt tartalmaz.
Szerencsére Iris kellő higgadtsággal kezeli a felkéréssel ölébe pottyanó remek lehetőségeket és az egyre fokozódó hírnevet, amit szép lassan saját érdemeként könyvelhet el és nem a családi örökség részeként. Persze egy Jude Law – Sadie Frost szülőpárossal a hátunk mögött nehéz is lenne nem a reflektorfényben élni és a luxust nem hétköznapiként kezelni. A Vogue-nak adott nyilatkozata szerint “Ezek között nőttem fel – igazából az első babakocsim is a Burberrytől volt.”
A szülők igyekeztek gyermekeiket szabad szellemiségben felnevelni, Irist is támogatják nem csak a modellkedésben, de a festészethez és fotózáshoz fűződő érdeklődésében is. A vidám, érdeklődő lány, aki szerencsésen megörökölt minden szépséget szüleitől, valóban remek reklámarcnak számít, hiszen a következő generáció felé időben nyitnia kell minden márkának, Iris pedig szépen beleillik abba sorba, amelyben már ott ácsorognak Victoria és David Beckham fiai, Romeo és Brooklyn, valamint Emma Watson is.