Krémmánia magazin

Újabb márka csatlakozott az Estée Lauder birodalmához

Az “abnormális beauty cégben”, a Deciem-ben szerzett kisebbségi tulajdonrészt az Estée Lauder, amely így, a Too Faced felvásárlása után újabb lépést tett afelé, hogy meghódítsa a millenniumi generáció fiataljait.

The very very big thing has happened. It will change everything and yet nothing will change at all! @esteelaudercompanies (a really really big company behind really really big brands) has today acquired a minority stake in DECIEM. The ELC team embraced us like a loving family from the very first meeting to the emotional hugs at closing. Instead of trying to control things like big companies sometimes do, ELC insists that we continue to be who we are. We are really emotional today because we know that, together with ELC, we are going to lead innovation in beauty and bring you more and more of very good things (and less and less of very bad delays). We are here today because of your support and love for us along our journey in the past few years. We promise that every step we take will be one to continue to recognize your support. (PS1- No, we won’t change who we are in any way; PS2- Brandon is and will still be the CEO; PS3- Yes, we have a lot of money now to invest in big infrastructure so we can serve you very promptly; PS4- Yes, we will have many more stores in many more places; PS5- We never have and will not test on animals. ; PS6- No, we won’t raise the prices of products we sell to you; PS7- ELC may seem like a big conglomerate, but please believe us when we say that it has a big soul and a team of truly loving people; PS8- The release is here: elc.deciem.com) 🙈🐒🐒🐒❤️❤️❤️

A post shared by THE ABNORMAL BEAUTY COMPANY (@deciem) on

A Deciem-nek több márkája népszerű nálunk is. Jelenleg 11 brandet futtat, amelyek kínálatában az arc- és bőrápolóktól a fehérje készítményeken át a különféle hajápolókig számtalan termék megtalálható. Ezek közül a Krémmánián mind a NIOD, mind pedig a The Ordinary és a Hylamide arcápoló márkájuk is rendre szuper értékeléseket kapnak, ami nem csoda, hiszen hatóanyagok terén jól összerakott, mégis megfizethető árú készítményekről van szó. Nem mellesleg cruelty free márkák, amiért pluszban is jár a piros pont.

Teszt+elemzés: Hylamide SubQ Anti-Age Advanced Serum »

Nem csoda hát, hogy az Estée Lauder Csoport is felfigyelt az alig négy éve indult torontói cégre. Tette mindezt azt követően, hogy a tavaly bevezetett Estée Edit márkáját úgy döntött, alig egy éves értékesítés után visszahívja. Ha valaki szeretné a fiatal korosztályt megcélzó, az anyamárkánál jóval kedvezőbb árakon futott, kérészéletű brand termékeit kipróbálni, a Sephora vagy a márka oldalán most akciós áron megteheti – aztán később már ne is keressétek őket.

A részesedésszerzés a Deciem számára is óriás fejlődési lehetőséget jelent, mint nyilatkozták, a vele járó rengeteg pénzből további fejlesztéseket tudnak végezni, hogy termékeik még könnyebben és gyorsabban elérhetőek legyenek.

Az üzleti lépésnek azonban árnyoldalai is vannak, a márka rajongói közül ugyanis többen is sérelmezték, hogy ezzel szembementek elveiknek és olyan gigavállalathoz csatlakoztak, amely köztudottan nem CF minősítésű. A Deciem vezetői azzal kapcsolatban, hogy mi lesz az állatkísérletmentes gyártással, úgy nyilatkoztak, hogy miután az Estée Lauder Csoport nem kíván beleszólni a termékek gyártásának módjában, sőt, a vezetői székben is megmaradtak a cégalapítók, ezért a cruelty free pecsét eztán sem fogja érdemtelenül díszíteni a dobozokat. (Bár sajnos, a Krémmánia feltételrendszere szerint ezzel már elveszíti tagságát a CF-csapatban.)

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés