Krémmánia magazin

Újra cruelty free minősítésű a The Body Shop

A hónap híre, hogy a brazil kozmetikai ipar vezető vállalata, a Natura Cosméticos SA bejelentette, véglegesítette a The Body Shop felvásárlását a L’Oréaltól, miután megszerezte a szükségszerű engedélyeket a releváns hatóságoktól.

A The Body Shop felvásárlásával a Natura újabb jelentős lépést tett egy globális multibrand létrehozása felé, amely jelenleg három erős márkát ölel fel: a Natura, a The Body Shop és az Aesop
mind elkötelezettek a etikus üzlet, a fenntarthatóság és a pozitív társadalmi felelősségvállalás
iránt.

A három márka együttesen 70 országban van jelen, 17000 alkalmazottat és 3200 üzletet
képvisel, erős franchise hálózattal és széles, egymást kiegészítő termékkínálattal rendelkezik.

Ha még nem hallottatok róla, a brazil multinacionális szépségipari és kozmetikai vállalatot 1969-ben
alapították. A Natura 2016-os nettó árbevétele 7.9 milliárd R$ volt, működése
pedig kiterjed az Egyesült Államok, Argentína, Chile, Mexikó, Peru, Kolumbia és Franciaország
piacaira. A Natura volt az első tőzsdén jegyzett vállalat a világon, amely 2014 decemberében –
igazolva átlátható és fenntartható társadalmi, környezetvédelmi és gazdasági teljesítményét -,
kiérdemelte a B Corp minősítést.

A tulajdonosváltással pedig együtt járt az is, hogy a The Body Shop visszakerült a Krémmánia cruelty free márkákat felsorakoztató listájára. A Natura Cosméticos SA-ra ugyanis érvényes, hogy sem a terméket, sem a nyersanyagokat, sem az összetevőket nem tesztelik állatokon. A Krémmánia cruelty free listáján található márkák nem csak maguk nem végeznek állatkísérleteket, de harmadik személyt sem bíznak meg ezzel, valamint a beszállítójuk, anyavállalatuk sem folytat ilyen jellegű tevékenységet. Szintén nem szerepelnek a listán olyan márkák, melyeket Kínában is forgalmaznak, ugyanis a kínai szabályozás szerint a külföldről behozott kozmetikai termékeket minden esetben kötelező állatokon tesztelni.

Mentés

Mentés

Mentés