Krémmánia magazin

Ezekre a beauty témákra voltunk rápörögve a Facebook szerint 2017-ben

Megjelent a Facebook 2017-es évről szóló trendösszesítője, amiben a szépségápolás is külön fejezetet kapott. Ebből kiderült, a valódi emberek épp olyan véleményformálókká váltak e téren, mint a beauty márkák jól marketingelt kampányai. Ennek pedig legfőbb oka, hogy többségünknek elege van a kamu testekből és hamis szépségideálokból.

Jóval inkább arra vagyunk kíváncsiak, milyen a hírességek valódi arca, teste – és nem csak amolyan lesifotóra kiéhezett módon, hanem maguktól a sztároktól és véleményvezér “civilektől” akarjuk ezt az őszinteséget megkapni.


Nem csoda, hogy Chrissy Teigen striáit a fél világ imádja – bár az is igaz, hogy legalább ennyien vannak oda Kim Kardashian jól megkomponált fotóiért. Hát, van még hova fejlődni 2018-ban.

A szépségápolás terén a három legfelkapottabb témák a cryolipolysis nevű zsírbontó eljárás, a szőrtelenítés és a tartós sminkek készítése voltak. Míg pár éve még a sminkes videók és a no-makeup szelfik vittek mindent, mára már jóval kitárulkozóbbak lettünk.

A kitűzött cél, a szépség elérésének dicső nevében simán megosztjuk egymással, honnan, mennyi zsírt szeretnénk eltávolítani (ergo mennyi van rajtunk) és mindezt milyen módon, de arról is eldiskurálunk, mely szőrtelenítési módszerek váltak be a leginkább. A cél szentesíti az eszközt, hát még a posztokat.

Forrás: The Annual Topics & Trends Report from Facebook IQ – facebook.com