Krémmánia magazin

Koppintáson kapták Rihannát?

Érdekes egybeesésekre hívta fel a figyelmet a szépségipar szennyesét kiteregető Estèe Laundry: a Fenty sminkcuccok designja megszólalásig hasonlít egy k-beauty márka megjelenéséhez. A Dear Dahlia nevű dél-koreai márkáról van szó, ami egy időben jelent meg a Fentyvel. 2017. augusztus 1.-én debütál, pár héttel rá pedig a Fenty is piacra dobta első kollekcióját.

Fotók: instagram/fentybeauty , deardahlia_beauty

Az egymáshoz közeli megjelenések miatt koppintásról talán nincs szó, de az is bebizonyosodott, Rihanna sminkmárkája sem olyan egyedi és különleges, mint ahogyan azt tartják róla, bár az inkluzivitás terén azért egyértelműen ő győz. Persze a Dear Dahlianak sincs oka szégyenkezésre, a márványmintás, nyolcszögletű design hasonlóan ígéretes darabokat tartalmaz a maga k-beauty stílusában.

És ha ez nem lenne elég, a Fenty legújabb terméke, a Chill Owt kollekció részeként megjelent Avalanche All-Over Metallic Powder Set hatszögletű, áttetsző dobozkába rejtett, csillámló pigmentjei kiköpött olyanok, mint a Rituel de Fille termékei, amik ráadásul már évek óta a piacon vannak. Úgy látszik, még sincs új a nap alatt.

Fotók: instagram/fentybeauty , ritueldefille