Míg egy ruha vagy kiegészítő esetén értjük az okát, miért kacsintgatnak a divatmárkák a virtuális modellek irányába, addig egy sminktermék esetén már jócskán felszalad a szemöldökünk a csodálkozástól.
A döbbenetet a Dior legújabb arcárnyaló palettájának promója váltotta ki, amihez nem valamelyik szupermodellt kérték fel, hanem a Noonoouri nevű kiberlány. Egy nem létező, nem valós, számítógéppel összerakott grafikát, amit sok társától eltérően még csak meg sem próbáltak élethű emberré formázni.
Némileg érthetetlen, hogy egy sminkterméket mégis miként akarnak bemutatni egy rajzfilmfigurával, akin nyilván nem láthatjuk még csak retusálva sem a sminktermék színét. Épp így inkább megmosolyogtató, mint menő, ahogy a Christian Dior Makeup kreatív igazgatója, Peter Phillips jómaga “sminkelgeti” a leányzót, akit posztjában Dreamgirl-nek nevez. Ő lenne az Álomlány? Hát…
Az ominózus paletta egyébként a Dior Backstage Line kollekció része, ami a luxusmárka új, olcsóbb vonalát képviseli, aminek pár darabját már a Krémmánián is megnézhettek.