Krémmánia magazin

Unileveres lett a japán luxusmárka, a Tatcha

A 2009-ben, Victoria Tsai által alapított luxusmárka, a Tatcha, az Unilever családjában folytatja ezentúl pályafutását, a multinacionális vállalat a hírek szerint 500 milió dollárt, vagyis több mint 140,6 milliárd forintot fizet érte.

A Japánban fejlesztési központot működtető, a klasszikus kiotói arcápolási rituálékhoz visszanyúló, hagyományos japán összetevőkkel dolgozó Tatcha röpke tíz éve alatt igazi kult márkává nőtte ki magát. Népszerűségét jól mutatja, hogy erre az évre nettó 100 millió dolláros értékesítést prognosztizáltak, így igazán mutatós ékköve lesz az Unilever presztízs ligájának, amelybe olyan márkák tartoznak, mint a Murad, a Dermalogica, az REN Clean Skincare vagy az Hourglass.

Fotó: instagram/tatcha

A felvásárlással kapcsolatban egyenlőre még kérdés, hogy a Tatcha hogyan tudja megőrizni cruelty-free minősítését a multin belül, mindenesetre az első hivatalos nyilatkozatok még határozottan állítják, a Tatcha megőrzi függetlenségét a termékfejlesztés területén az új tulajdonosi háttérrel is.