Krémmánia magazin

Lady Gaga sminkmárkát indított

“A legutolsó dolog, amire a világnak szüksége van, az egy újabb szépségmárka” – vezette fel Lady Gaga újdonsült szépségmárkáját a bemutatkozó videójában. Haus Laboratories néven kereshetjük pár napon belül az első kollekció darabjait, amelyek dúskálni fognak a pigmentekben és csillámokban.

Lady Gaga Haus Laboratories néven indít szépségmárkát (Fotó: youtube.com/ladygagaofficial)

A kozmetikai márka indulásáról év elején már mi is írtunk, de a márkanév a rajongók körében amúgy is ismerős lehet, hiszen ez a vállalkozás felelt a Coty-val karöltve az énekesnő parfümjeinek forgalmazásáért. Sminkmárkaként azonban Lady Gaga az Amazonnal szövetkezett, rajtuk keresztül lehet majd elérni az újdonságokat, amelyekre pár napon belül már leadhatjuk az előrendelésünket. Az értékesítés szeptembertől kezdődik, egyelőre úgy tudni, kilenc országban, köztük Amerikában, Japánban, Angliában és Franciaországban.

Az Oscar-díjas énekesnő márkája az első nagy brand, ami az Amazont választotta, az okok között pedig ott volt az is, hogy az e-kereskedő óriás hagyta, hogy a Haus Laboratories fő üzenetei olyan intenzitással jelenjenek meg a kampányban, a kommunikációban, ahogyan azt Lady Gaga akarta.

A szájfények állítólag 16 dollár körüli áron, vagyis 4500 forintért, a rúzsok és szemsminkek pedig 49 dollár környékén, körülbelül 14000 forintért kerülnek majd a netes polcokra. A kezdő kollekcióban ajak-, szem- és szájsminkek is kerültek, a videó alapján pedig igazán vibráló, élénk színekkel, ragyogó finisekkel találkozhatunk.