Krémmánia magazin

Új illatpár a Tiffany-nál (x)

A Tiffany & Co. több mint 130 éve a világ vezető ékszerháza. Időtlen dizájnjai a mély emberi kapcsolatokat és a szerelmet ünneplik szerte a világon. A márka hű marad gyökereihez, a fókuszban továbbra is a szeretet és az elkötelezettség áll, a Tiffany & Love for Her és a Tiffany & Love for Him illatok pedig új fejezetet nyitnak a Tiffany parfümök történetében.

„Márkánk mindig is ünnepelte a szeretet sokszínűségében rejlő határtalan erőt” – nyilatkozta Reed Krakoff, a Tiffany & Co. művészeti főigazgatója. „Új illataink a modern szerelemről és az őszinte emberi kapcsolatokról szólnak. Amikor másokkal kapcsolódunk, kölcsönös erővel, örömmel és ígérettel töltekezünk.”

MODERN SZERELEM

A Tiffany & Love for Him és Tiffany & Love for Her tisztelettel tekint a szerelem különféle megnyilvánulásaira. Amikor két ember egymásra talál, energia szabadul fel, amely a boldogság és az optimizmus érzését gerjeszti. A harmonikus illatpár az ilyen érzelmi kapcsolódások és a szerelem különféle megfogalmazásai és kifejezésmódjai előtt tiszteleg. A Tiffany & Love illatok a márka első kísérlete a páros illatkategóriában, és egyben az első férfi illat Reed Krakoff kreatív irányítása alatt.

AZ ILLATOK

Mindkét illat kiemelt összetevője a kék lombú óriásfenyő. Ez az energikus fás jegy határozza meg a két illatot és köti össze őket, és egyben megidézi az ikonikus Tiffany Blue® színárnyalatot.

A Tiffany & Love for Her modern virágos-fás illat, neves parfümőrök – Honorine Blanc és Marie Salamagne (Firmenich) – kreációja, együttműködésük inspiráló illatutazást eredményezett. Az illat kirobbanóan ragyogó és szikrázó fejjegyekkel indít. Először a kék bazsalikom – kifejezetten a Tiffany részére kifejlesztett botanikus összetevő-tűnik elő grapefruittal párban az aromás frissességért. A szívjegy meghatározó összetevője a neroli édes virágos illatfelhője, amely az alapjegyként hozzáadott kék óriásfenyő, valamint a vetiver és cédrusfa fás elegyével sokoldalú, nőies illattá teljesedett ki.

A Tiffany & Love for Him citrusos, aromás illat fás alappal, Sophie Labbé és Nicolas Beaulieu (IFF) parfümőrök alkotása. Az első pillanattól megigéző illatkompozíció. Elsőként a gyömbér, mandarin és kardamom olaj illata bűvöl el. A szívjegy meghatározó eleme a – kizárólag a Tiffany részére ko-desztillációval előállított – boróka-ciprus keverék, amely modern és egyedi jelleget kölcsönöz az illatnak. A végeredmény a boróka aromás frissességének és a ciprus meleg gyantás jegyeinek ötvözete. Az alapjegy fő összetevői a szantálfa, a vetiver, és végül, de nem utolsósorban az illatduó közös különleges illateleme, a kék óriásfenyő teszi teljessé a mesteri illatalkotást.

AZ ILLATÜVEGEK

A márkára jellemző páratlan szakértelem és időtlen dizájn köszön vissza a speciális Tiffany üvegből készült, henger alakú illatüvegen. Az egymást harmonikusan kiegészítő, mégis külön-külön is karakteres Tiffany & Love for Her és for Him illatüvegek a Tiffany Blue® színét sejtető, eltérő árnyalatokban pompáznak. Mindkét üvegen csillogó ’&’ jel látható, amely az ikonikus Tiffany & Co. logót idézi meg, és egyben a kapcsolódás szimbóluma. A kupak alatt ezüstös lemezen olvashatók az adott illat fő összetevői. A női illatüveget Tiffany Blue® kupak fedi, a férfi illatot pedig kontrasztként fekete, grafikus T mintával díszítve. A luxus illatot rejtő, szintén T motívummal ékesített ikonikus Tiffany Blue Box® kartondoboz megújult dizájnjában és formavilágában a hengeralakú illatüveghez igazodik.

A KAMPÁNY   

A Tiffany & Love kampány új fejezetet nyit a Tiffany illatok történetében és New-York romantikus, kreatív és energikus hangulatvilágát varázsolja elénk. Reed Krakoff víziója inspirálta a kampányt, amely bemutatja, hogy számtalan módon köti össze a szerelem az embereket, és különféle jelentéseket hordoz, és mindenki egyedi módon fejezi ki vagy ünnepli érzéseit. A New-York utcáin forgatott fekete-fehér filmben Cass Bird fotóművész bensőséges pillanatokat kapott lencsevégre. Valódi párok keze fonódik egymásba szerelmük kifejezéseként. Az elkötelezettség, elfogadás és együttlét gondolatiságának vizuális megjelenítéséhez a Tiffany logo ’&’ szimbóluma kiemelésre került, és az emberi kapcsolatokat megalapozó személyes kapcsolódást szimbolizálja. A luxus Tiffany ékszerház Mark Ronson (Zelig Records) zenei producert és King Princess énekes-dalszerzőt kérte fel a kampányvideó zenei anyagának elkészítéséhez, a The Turtles “Happy Together” c. számának feldolgozásával, amely egy hamisítatlan szerelmes dal.

A cikk a Primőr Kozmetikai Kft. támogatásával készült.