Krémmánia magazin

A HUGO Parfums bemutatja az új HUGO NOW illatát (x)

A HUGO Parfums új kalandra invitál a HUGO NOW illattal. A limitált kiadásban kapható illatot a MOST ereje ihlette. A HUGO márka, amely a szabadlelkűséget és a fiatalos lendületet ünnepli, ezúttal Liam Payne művészt kérte fel a kampányhoz, hogy ő inspirálja társait arra, hogy ragadják meg az egyetlen pillanatot, ami igazán az övék: a MOST pillanatát. #MyTimeIsNow

„Számomra a ‘Most van itt az én időm’ az a pillanat, amikor igazán boldog vagyok, és büszke arra, ahova eljutottam. Nagyon szerencsés vagyok, hogy az ’Énidőmet’ csodálatos emberekkel együtt élvezhetem, és hogy oly sok támogatást kaptam eddig is.” – Liam Payne, HUGO Nagykövet.

A #MyTimeIsNow közvetlenül szól a mai fiatalokhoz, és tettekre ösztönöz: élj a jelenben és legyél saját életed hőse. Az új kampányfilm – amelyet Colin Tilley rendezett és Alasdair McLellan forgatott Berlinben, a HUGO szellemiségét tökéletesen megtestesítő városban – fiatalos erőt sugárzó, szabadlelkű és játékos. Liam Payne megragadja a jelen pillanatot, legyen az egy rövid, de szenvedélyes találkozás egy gyönyörű lánnyal, akit a szupermodell Stella Maxwell testesít meg, vagy éppen önmagát adja egy színpadi fellépésen. A film azokhoz szól, akik formálják a körülöttük lévő világot, akik számára minden nap és minden egyes pillanat új lehetőség.

HUGO NOW limited edition

A HUGO NOW Frank Voelkl neves parfümőr kreációja, az aromás-vizes illatcsaládhoz sorolható jegesen üde illat. Az aromás-vizes illat markáns fűszeres kardamommal indít kirobbanóan energikus citromhéjjal párban, és együtt fényt és frissességet kölcsönöznek az illatnak.

A különleges frissesség egészen az illat szívéig hatol, a levendula aromatikus jegyei lágyítják a kompozíciót. A menta és a vizes jellegű aquozone hűvös akvatikus akkordot alkot. Egy adag üde férfias magabiztosság. Ragadd meg a pillanatot, most! Az illat alapját a haiti vetiver jegyei alkotják, egyszerre érdes és puha, hideg és meleg, föld jellegű és lágy: városi férfias illat. A HUGO NOW illatkompozíciója viselőjét arra bátorítja, hogy fedezze fel az ismeretlent, most! Mert a MOST az egyetlen idő.

A HUGO NOW illatüvegének dizájnja minimalista stílust tükröz, az ikonikus HUGO laposüveg forma köszön vissza. A kék tejüveg is a koncepció része, azt sugallja, hogy a határ a (csillagos) ég, ha hiszel önmagadban. Egy adag önbizalom, amely egyfajta esztétikai emlékeztető arra, hogy vállald a kihívásokat, ragadd meg a lehetőségeket és érj el sikereket saját utadat járva.

#MyTimeIsNow

A cikk a Primőr Kozmetikai Kft. támogatásával készült.