Krémmánia magazin

10 millió dollárt adományoz a MAC az idei Viva Glam kampányukból a koronavírus elleni küzdelem javára

A MAC Viva Glam ajakrúzsok első, 1994-es megjelenése óta már több mint 500 millió dollárt adományozott a márka különböző jótékonysági célokra, most pedig újabb lépésre szánta el magát: 10 millió dollárt juttat el a koronavírus elleni küzdelemben részt vevők számára, világszerte 250 szervezet fog részesülni az összegből – adta hírül az Allure.

A Viva Glam kampány arca idén Miley Cyrus lesz, ő fogja népszerűsíteni a 2020-as rúzskollekciót, amelynek bevételét 100%-ban a jótékonysági célra fordítják. A pénzt a márka meglévő partnerein keresztül juttatja el gyógyszerek, étel, ápolási segítség és más szükséges adományok formájában azok számára, akiket koronavírussal diagnosztizáltak, kiemelten is az immunhiányos betegségekkel küzdőket.

Idén három árnyalatban jelent meg a Viva Glam rúzs, egy nude és két vörös színt találunk a kollekcióban: