Krémmánia magazin

Így néznek ki a virtuális frizurák, amik cross-game avatárok számára készültek

Miután bemutatta virtuális frizuráit a Ready Player Me-n, a L’Oréal Professionnel a Spatial-on folytatja a metaverzum meghódítását.

L'Oreal metaverse avatárok
Fotó: L’Oreal

A L’Oréal Professionnel, amely 1909 óta a fodrászati piac úttörő márkája és a fodrászok megbízható partnere, november 16-án elsőként készített virtuális frizurát a cross-game avatárok számára.

A L’Oréal Professionnel a Ready Player Me-vel, azaz a több különböző alkalmazásban is használható avatárok nemzetközileg elismert fejlesztőjével, valamint Evan Rochette 3D artisttal együttműködve létrehozta első frizuragyűjteményét, hogy a felhasználók megalkothassák saját, személyes avatárjukat, és tágíthassák önkifejezésük határait.

Öt kidolgozott frizura már elérhető, így a játékosok mostantól bátran felhasználhatják őket saját egyéniségük kifejezésére. A Ready Player Me felületén létrehozott avatárok több mint 4000 játékkal, platformmal és alkalmazással kompatibilisek világszerte, így lehetővé teszik a virtuális világok összekapcsolását.

L'Oreal metaverse avatárok
Fotó: L’Oreal

„Az elmúlt több mint 110 év során, a L’Oréal Professionnel úttörő szellemiséggel szolgálta a fodrászokat, hogy fejlessze a fodrászipart, és segítse a haj szépségének kifejezését az egész világon” –mondja Anne Machet, a L’Oréal Professionnel nemzetközi vezérigazgatója. „A Ready Player Me-vel való izgalmas együttműködésre olyan jelentőségteljes lehetőségként tekintünk, amely hozzásegít minket ahhoz, hogy folytatni tudjuk utunkat a virtuális világban is. Alig várjuk, hogy tovább tágítsuk a technika és a kreativitás határait, aminek köszönhetően végtelen lehetőségeket biztosíthatunk a közösségnek ahhoz, hogy kifejezhessék magukat a frizurájukon keresztül.” 

A L’Oréal Professionnel létrehozta első öt, limitált kiadású Ready Player Me frizuráját, és folytatja a
metaverzumban megkezdett útját a Spatial platformján, amelynek célja, hogy segítse az alkotókat és a márkákat, hogy kialakítsák saját terüket a metaverzumban, és közös kulturális platformot hozzanak létre. Ezért a L’Oréal Professionnel együttműködésre lépett az ARTISANT-tal és a Jenny Metaverse DAO-val is.