Krémmánia magazin

Újdonságok a Notino oldalán (x)

Íme, egy igazi jó hír, ami egy az egyben átformálhatja, megszínesítheti és organikusabbá varázsolhatja a mindennapokat. Két márka, két világhírű brand, ami már a Notino kínálatát gazdagítja! Következzenek a legújabb nagyágyúk!

notino ujdonsagok
Fotó: Notino

Színezd újra, újratöltve!

François Nars sminkmester nagyot álmodott a kilencvenes évek Amerikájában, és megalkotta a mára világhírnevet szerzett Nars márkát 1994-ben. A brand sminktermékek sokaságát kínálja, viszont nem pusztán a paletta sokszínűsége az, ami igazán vonzóvá varázsolja a vállalat remekműveit. A kozmetikumokra kivétel nélkül modern formatervezés jellemző, miközben konkrétan merész, extravagáns színárnyalatok jutnak főszerephez. Ezek a színek bár meglepően elütnek mindentől, ami megszokott, hagyományos vagy hétköznapian szürke, ettől függetlenül nem tolakodóak, hivalkodóak, pusztán mások, mint azok a színvariációk, amiket a legtöbben ismernek, és alkalmaznak nap, mint nap.

Ez a fajta újító szemlélet, mondhatni bevállalós üzleti stratégia nagyot szólt a piacon. Úgy is fogalmazhatunk, hogy a vásárlók kiéhezetten vetették rá magukat a különleges árnyalatokra, amikkel ténylegesen új színeket csempészhettek az olykor színtelen mindennapokba. Ez a mentalitás a mai napig érvényes, ezért annyira közkedvelt a világ minden táján a márka.

A dekorkozmetikumokon kívül arc- és testápolók, illetve sminkkellékek is megtalálhatóak a Nars profiljában. Vagyis gyakorlatilag az élet minden egyes ápolást igénylő, kényeztetésre váró és vágyó pillanata bearanyozható a márka termékeivel. A merészség, a modernitás, a vagányság együttesen olyan esszenciát hoznak létre, ami ellenállhatatlan, ami különleges, és ami vitathatatlanul egyedi. Ez az az egyediség, amire titkon a legtöbben vágynak. Mert ízléses, kifinomult, stílusos, mégis jó értelemben véve kirí a tömegből.

A prémiumminőségű összetevőknek köszönhetően ráadásul a szépségápolás vadonatúj dimenziója élhető, tapasztalható meg, ahol a megbízhatóság épp úgy alap, mint a tartósság, vagy éppen a kíméletesség.

Nincs félrebeszélés!

Ahogy arra fentebb utaltunk, van még egy sztár a Notino tarsolyában. A The Ordinary szintén pillanatok alatt vált milliók kedvencévé. Pedig nem nehéz belátni, hogy ez annyira nem egyszerű feladat a kozmetikumok piacán, ahol jelentkezőkből akad bőven, és túl sok újdonság már nincs a nap alatt. A klinikai vizsgálatok már mindent bizonyítottak, kimutattak, tudható, melyek azok a komponensek, amik elengedhetetlenek a minőségi bőrápoláshoz. Ettől függetlenül a márka mégis megérintette az embereket. Hogy mivel? A nyers őszinteségével, és azzal, hogy sem a kommunikációjában, sem a termékei összetételében nincsen félrebeszélés.

A hatóanyagait tisztán, adalékok nélkül, magas koncentrációban kínálja elérhető áron. Ugyanis ez a másik ütőkártya, ami a vállalat kezében van: a pénztárcabarát árképzés. A kipróbált, letesztelt, tiszta formulák nem elég, hogy hatékonyságban a maximumot képviselik, de még a kedvező ár-érték aránynak hála a Notinóról könnyedén beszerezhető. Ezek után nincs más hátra, mint bőrtáplálásra, szépítkezésre fel!