Carolina Herrera piacra dobja a (212)RED VIP illatait, az 1997-ben megszületett 212 új limitált változatát, amivel kifejezetten a (RED) szervezetet támogatja az AIDS elleni harcban.
A (212)RED VIP Rosé EdP női és a (212)RED VIP Black EdP férfi illatok a 212 illatvonal és a (RED) közreműködésével létrejött parfümpár. A (RED) szervezetét Bono és Bobby Shiver alapította az AIDS elleni küzdelem, anyagi támogatások gyűjtése és a tudatosság erősítésének céljából.
Amikor (212)RED terméket választasz, vásárlásoddal a (212) elkötelezettségét támogatod, hogy százezer euróval hozzájáruljon az AIDS elleni harchoz. Ez az összeg ötszázezer napi adag életmentő gyógyszer fedezetére elegendő. „A (212)RED VIP a metaforája Carolina Herrera és a (RED) közötti együttműködésnek és a közösség erejének szimbóluma.” – fejtette ki Carolina A. Herrera, a parfümök kreatív igazgatója.
A (RED) kötelezettségvállalása
Minden nap, több mint 400 gyermek születik HIV hordozóként. Napjainkban léteznek olyan gyógyszerek, amelyek képesek arra, hogy megállítsák a HIV vírus anya-magzat közötti átvitelét és lehetővé teszi, hogy az újszülött születésekor nem válik HIV hordozóvá. Ennek az életmentő gyógyszernek a költsége naponta 20 cent a szub-szaharai Afrikában.
Napjainkig a (RED) több, mint 600 millió dollárt továbbított a Globális Alap HIV/AIDS programjaira, többek között Ghana, Kenya, Lesotho, Rwanda, South Africa, eSwatini, Tanzania and Zambia területére, így több, mint 140 millió életre volt hatásuk. Az összeg 100%-át ténylegesen támogatásra fordították.
„Megtiszteltetésnek érezzük, hogy Carolina Herrerával dolgozhatunk, egy ismert és ikonikus márkával, akinek elképzelése egyezik a mi törekvéseinkkel, hogy egy AIDS-mentes világot hozzunk létre” – teszi hozzá a (RED) szóvivője.
Egységben az erő
Minden egyes (212)RED VIP értékesítése közvetlenül hozzájárul a (RED) AIDS elleni harcához a Global Fund nemzetközi szervezeten keresztül. A termék megvásárlásakor hatalmas erővel támogatja ezt a fontos küldetést.
„A világ legkreatívabb embereinek szervezete jelentős előver bír: ezeken az együttműködéseken keresztül a mód nyílik arra, hogy segíthessünk. Egy (RED) termék piacra dobásával a vásárlók számára megkönnyítjük, hogy támogassák programunkat, és a vásárlásukon keresztül hatással legyenek az Afrikában élő HIV/AIDS fertőzött emberek milliónak életére.” – fejti ki a (RED) szóvivője. Az együttműködés mottója:
BE (RED), SAVE LIVES.
VISELJ (RED)-ET, MENTS ÉLETEKET.
Barátság és összefogás – ezek szerepelnek a 212 VIP által hirdetett értékek között, amelyek már a 212 vonalának indulása óta kiemelten hangsúlyosak. A figyelem felkeltése érdekében, és másokat inspirálva, arra kérjük, hogy használjuk együtt a #BeREDSaveLives hashtaget.
A (212)RED VIP mögött álló nagykövetek: Cameron Dallas, Hailey Bieber és Taylor Hill (a 212 VIP arca 2017 óta). Mindannyian több társadalmi és jótékonysági cél elkötelezett támogatói. Meglévő digitális befolyásuk döntő fontosságú volt, hogy a szolidaritás növekedjen, megszólítsák a fogyasztókat és felkeltsék a figyelmet.
A cikk a Primőr Kozmetikai Kft. támogatásával készült.