Krémmánia magazin

A KENZO Világa nagyon állatra sikerült

Andie MacDowell lánya zseniálisan brillírozik a márka új parfümjének klipjében. A két kreatív igazgató,  Carol Lim és Humberto Leon első illata a napokban látott napvilágot, és meg kell hagyni, rendezője, az Oscar-díjas Spike Jonze által köré épített képi világ hűen tükrözi a tervező zsenik friss és meglepő látásmódját.

A  reklámfilm rendezőjének köszönhetjük egyébként a Fatboy Slim 2001-es “Weapon of Chioce” klipjét is, mostani alkotása pedig egyfajta leképezése a Christopher Walken által prezentált hotel táncnak. Meg kell hagyni, a megszokott parfüm reklámokhoz képest eszméletlen jól sikerült a film. Köszönhető ez elsősorban Margaret Qualley színésznőnek, aki esetében nehéz eldönteni, tánctudása vagy mimikája volt-e ütősebb, és a DJs Sam Spiegel és az Ape Drums, valamint Assassin közösen készített számának, a Mutant brainnek. Állat. Nagyon állat.

 

És ha most, hogy megnézted a klipet, azt mondod magadban, WOWW! ÉN IS!!, szóljunk pár szót az illatról, amibe ezt az őrült energiát zárták. A KENZO World parfümnek már az üvege is extra. Nem mondanám, hogy kecses, sem hogy szexi érzéki, mégis olyan, amit megjegyzel, ha már láttad. A 2013 óta a márka védjegyévé vált szem motívum meglehetősen hipnotikus fílinget ad az üvegcsének. A kék opálos üveg rész fekete gumi tetőt kapott és egy pink arany golyócska himbálózik rajta. A papír doboz tetején pedig kiemelendő, hogy még Braille írással is feltüntették a márka és a termék nevét.

kenzo_world3kenzo_world
< >

Az illat, amit Francis Kurkdjian parfümőr dolgozott ki, az ismertetők szerint érzéki, dinamikus és megrészegítően finom. Virágos. Főbb összetevői a bazsarózsa, az egyiptomi jázmin és a szintetikus ambroxan. A főbb drogériákban és parfümériákban hamarosan kapható lesz, a 30 ml-es kiszerelés ára valahol 17000 forint körül fog mozogni.

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés