Krémmánia magazin

Így nem izzadunk mi – Dezodorhasználati szokásaink számokban

Egy német kozmetikai márka és az NRC Piackutató Intézet felmérést készített arról, milyen izzadásgátló termékeket kedvelünk mi, magyar nők. A kutatás eredménye szerint körültekintően és többségben tudatosan vásároljuk dezodorjainkat, az alapvető szempontok mellett, mint a hatékonyság vagy az illat, az összetevők ellenőrzésére is nagy hangsúlyt fektetünk.

dezodor

A kiszerelés típusát nézve első helyen a golyós dezodorok állnak, a válaszadók 42%-a voksolt rájuk. Őket követik a stiftek 38%-kal, majd az aerosolos termékek (21%). A pumpás dezodorok zárják a sort, őket a válaszadók 14%-a vásárolja rendszeresen.

A felmérés azt is vizsgálta, milyen tényezők játszanak szerepet a dezodor kiválasztásában. E tekintetben nem meglepő módon az izzadásgátló hatást említették meg a legtöbben, a válaszadók 94%-a. Hasonlóan nagy jelentőséggel bír az is, hogy az adott termék mennyire kontrollálja a testszagot. Dobogóra került fontosság szempontjából még az illat is, ez a válaszadók 88%-a számára volt kiemelkedően fontos választási szempont.

A felmérésből kiderült, döntő többségünk kiemelten figyel arra, hogy az általa vásárolt termék mentes legyen az olyan vitatott alapanyagoktól, mint például az alumíniumsó. A dezodorok környezetbarát mivoltát a válaszadók 69%-a minősítette fontos vagy nagyon fontos döntési tényezőnek, míg 58% nyilatkozott hasonlóképpen arról, hogy a termék “nyuszis” legyen, vagyis igazoltan olyan, amit nem teszteltek állatokon.

CD_infografika_dezodorvalasztas_szines_20150722

Forrás: CD

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés