A hírek szerint ugyanis mindkettőjüket szépségnagykövetté választotta egy-egy hajápoló márka. Míg Alexa eddig egyedi öltözködési stílusával, kreatív ötleteivel (no meg saját ruhamárkájával) hívta fel magára a figyelmet, addig Emily-t a kifutókon láthattuk szép számmal, mostanában pedig főként a saját neve alatt futó bikinimárka darabjaiban pózolt instás posztjaiban.
2018-ban, immár frizurájuk is megkapja a kellő figyelmet: ezentúl Alexát a L’Oreal Professional arcaként is láthatjuk majd, Emily pedig a Kérastase szépségnagykövete lesz.
Alexa elsőként az új Parisian Nude hajszínkollekciónak és a ProFiber hajápolócsaládnak a reklámanyagain fog feltűnni.
Emily bő 16 milliós instás követői tábora bizony remek fegyverténynek számít minden márka számára, miután pedig a modell hosszú, hullámos haját eddig is tömegek irigyelték, jó esély van rá, hogy hajápolási szokásait is rengetegen kipróbálják majd.