Krémmánia magazin

Beszólt versenytársának a The Ordinary – nem kellett volna

Nem egyedi eset, hogy egy márka a reklámjában egy konkurenciához hasonlítva fényezi magát. A The Ordinary is ezt tette, mikor 100% marulaolajat tartalmazó arcápolóját a Drunk Elephant termékével vetette össze. A gyenge pont, amire rátapintott, azonban úgy tűnik mégsem volt olyan gyenge.

A Deciem The Ordinary márkája itthon is egyre nagyobb rajongói tábort tudhat magáénak amiatt, hogy már-már viccesen alacsony árakon kínálnak olyan arcápolókat, amelyekről megszokhattuk, hogy borsos összegekbe kerülnek, miközben összetevőik minőségiek, a visszajelzések alapján pedig hatékonyságban is nagyon jók.

A Drunk Elephantot is annak jóval magasabb árai miatt kritizálta meg a minap, ugyanis míg a The Ordinary 100% Cold-Pressed Virgin Marula Oil átszámítva kb. 3900 Forintért vehető meg, a Drunk Elephant Virgin Marula Luxury Facial Oil több, mint négyszeresébe, kb. 18000 Forintba kerül, miközben az összetevője mindkettőnek kizárólag a hidegen sajtolt, szűz marulaolaj.

“…Ez egy fantasztikus olaj, minden szempontból, megfizethetősége ellenére is (részegnek kell lenni hozzá, hogy túl sokat fizessünk a Maruláért)…” – írta termékéről Facebook oldalán a Deciem, félreérthetetlenül megcélozva vele a részeg elefánt luxuskategóriás termékét.

A The Ordinary közösségi médiás reklámja, amiben a Drunk Elephant marulaolaját kritizálja “finom” módszereivel

Hiába azonban az árcédula lobogtatása, jól berágtak a The Ordinary-re a vásárlók is, akik közül sokan a kommentek és visszajelzések alapján igazi sértésnek vették, hogy kvázi hülyének nézik őket, mert egy olyan terméket vesznek meg, ami minőségi és számukra szimpatikus. Oké, drágább is, de mindenkinek a magánügye (és anyagi lehetősége), hogy mire költi a pénzét, ráadásul ott van egy sereg szubjektív szempont is, ami döntő lehet egy kozmetikum kiválasztásában: a márka megítélése, a csomagolás, barátok, ismerősök véleménye, stb.

A Drunk Elephant marulaolaj olcsó dupe-jának is kikiáltott The Ordinary így talán jobb lett volna, ha ez esetben kihagyja a szócsatározást és csendben örül magának, miközben a beérkező rendelések számát figyeli.

Ha kíváncsiak vagytok a két termék közötti hasonlóságra, különbségre, illetve előnyeikre és hátrányaikra, a lenti videóban egészen jól összefoglalja a vlogger lány őket: