Krémmánia magazin

A The Body Shop és a Cruelty Free International több mint 8 millió petíció aláírást vitt az ENSZ elé (X)

Október 4-én, az állatok világnapján a The Body Shop és a Cruelty Free International  legnagyobb globális, a kozmetikai célú állatkísérletek betiltására vonatkozó kampányában összegyűjtött több mint 8 millió aláírást, amit  az ENSZ New York-i központjába vittek  átadásra. A petíció azon törekvésében támogatja a márkát és a szervezetet, hogy felhívják a tagállamokat egy nemzetközi egyezmény kieszközlésére a kozmetikai célú állatkísérletek világszintű és végérvényes betiltására, az SDG12 Felelős fogyasztás és termelés témakörébe kapcsolódva.

A The Body Shop volt az egyik első márka, amely kiérdemelte a Leaping Bunny logót, mint az állatkísérlet-mentesség egyezményes jelét. A márka feleslegesnek és idejétmúltnak tartja a kozmetikumok állatokon való tesztelését, arra hivatkozva, hogy az alternatív módszerek pontosabbak és biztonságosabbak. Ezek pedig a mesterségesen előállított, az emberi bőr reakcióit reprodukálni képes szövetek, a számítógépes módszerek, és az utolsó fázisokban a tolerancia vizsgálat embereken, amely az egyes  termékek hatékonyságát vizsgálja.

Az állatkísérlet-mentesség egyre fontosabbá válik a fogyasztók számára is, amit a mindössze 15 hónap alatt összegyűjtött 8 millió aláírás is igazol. A továbbiakban a márka a lehető legtöbb döntéshozóval tervez párbeszédet folytatni, hogy megnyerje a támogatásukat egy nemzetközi egyezmény kialakítására. Addig lobbiznak és kampányolnak a különböző országokban, amíg nem biztosítják a törvény meghozását és betartását mindenhol.

A cikk a The Body Shop támogatásával készült.