Krémmánia magazin

A teljes Estée Lauder csoport csatlakozott a #BeCrueltyFree kampányhoz

Az Avon után a szépségipari óriáscég is csatlakozott a Humane Society International #BeCrueltyFree kampányához, melynek célja, hogy jogalkotási reformokon keresztül elérje, 2023-ra az összes nagyobb piacon betiltsák a kozmetikumok állatokon való tesztelését.

Az Estée Lauderhez saját márkáján kívül olyan brandak tartoznak, mint a Clinique, a Bobbi Brown, a M.A.C, az Origins vagy a Too Faced, a mostani intézkedés pedig mindannyiukat érinti. Bár a cégcsoport több mint 30 éve nem végez házon belül állatkísérleteket, beszállító partnerei körében nem ilyen jó a helyzet. Kínával az élen ugyanis országok egy része még ma is előírja a külföldi cégek számára, hogy állatokon teszteljék kozmetikumaikat, illetve összetevőiket, ha forgalmazni akarják termékeiket.

A kampány célja pedig épp ezeknek az idejétmúlt és kegyetlen jogi szabályozásoknak a megváltoztatása lenne, elérve, hogy az állatok bevonása nélküli teszteket is kellően megbízhatónak tartsák az érintett országok jogalkotói. Az Estée Lauder csoport pedig nem csak ennek a jogi változásnak az elérésében igyekszik támogatni a Humane Society Internationalt, de K+F területen is folytatja munkáját, hogy a kozmetikai biztonsági értékeléseknek megfelelő állatkísérletek nélküli teszteléseket dolgozzanak ki.