Krémmánia magazin

Millie Bobby Brown saját szépségmárkát indít

A Z-generáció sztárja, a még mindig csak 15 éves Millie Bobby Brown már célozgatott rá Instagram oldalán, hogy valami új dologra készül, tegnap pedig a dobokat is megpörgette, felhívva rá a figyelmet, hogy valami nagy bejelentésre készül.

Millie Bobby Brown szépségmárkát indít, amire már előre felhívta a figyelmet az Instagram Stories-ban (Fotó: instagram/milliebobbybrown)

Ezzel párhuzamosan azonban a WWD már le is rántotta a leplet a titokról: a fiatal színésznő saját szépségmárkát indít Florence by Mills néven, erre pedig Millie Bobby Brown szintén célozgatott az oldalán. A márkanév Millie dédmamájának állít emléket, akit Florence-nek hívtak, de érdekes egybeesés, hogy a századelőn élt egy Florence Mills nevű afroamerikai énekesnő és komika, akit a Boldogság Királynőjének is neveztek: gyönyörű hangja volt, valódi szépség, aki a jazzkorszak egyik ünnepelt sztárja volt.

Millie Bobby Brown szépségmárkát indít (Fotó: instagram/milliebobbybrown)

Az újdonságot a neves divatlap már most úgy vezette fel, mint ami a Z-generációsok sminkmárkája lesz, ami érthető, hiszen a színésznő még maga is csak tinilány, aki eddig sem igyekezett idősebbnek láttatni magát, kortársai pedig csípik a vidám, szeretnivaló, laza stílusát, amit átjár az egyediség.

A sminktermékek vegánok és CF minősítésűek lesznek, olyanok, amiket a színésznő maga is szívesen használ. Készül könnyed állagú alapozó (skin tint), de a bőrápolás területére is betéved, állítólag szemmaszkok is lesznek a repertoárban. Hogy tinitársainak valóban kedvezzen, az árak 10 és 34 dollár között mozognak majd, vagyis körülbelül 2500 és 10000 forintba kerülnek majd terméktípustól függően.

Millie Bobby Brown (Fotó: Getty Images)