Krémmánia magazin

Prémium márkának lenni ma már mást jelent, mint régen

Egy jól csengő márkanév önmagában már nem elég, hogy kinyíljanak a pénztárcák, egyre többen vagyunk, akik számára a prémium minőség az összetevőkben, azok valódi hatékonyságában rejlik. Ez derült ki a Euromonitor International elemzéséből, melynek során az idei évi szépségápolási trendek vették górcső alá.

Egyre több a Krémmániás

A legfőbb ok talán sejthető: mi, vásárlók sokkal tudatosabbak vagyunk, egyre többen és egyre alaposabban nézünk utána az összetevőknek ahelyett, hogy szimplán a márkanév alapján döntenénk. Az elemzés szerint a bizonyított hatékonyság, mint legfőbb szempont mellett a természetes összetevők, valamint a prémium hatóanyagok jelentik a legfőbb szempontokat, melyek alapján egy termék prémium kategóriásnak tekinthető. Maga a piaci kategorizálás, mint prémium márka, csak a negyedik helyen szerepelt a rangsorban.

Illusztráció: Istockphoto

Felkapott összetevőknek számítanak a kollagén, a retinol és a hialuronsav, az Euromonitor szerint ezek a hívószavak már meg tudják mozdítani a vásárlókedvet, róluk már szélesebb körben is ismert, milyen területen számítanak bizonyítottan hatékony összetevőknek.

Forrás: Euromonitor International

A kutatás rávilágított arra is, hogy a személyre szabott készítmények iránt kimutathatóan növekszik az érdeklődés, rájuk a (közel)jövő trendjei között biztosan számíthatunk.