Krémmánia magazin

Velük indult az új év a Krémmánián

Az év első heteiben sem tétlenkedtetek és tucatnyi új kozmetikumot töltöttetek fel a Krémmániára. Szinte minden kategóriánk bővült pár termékkel, köztük számos érdekességgel, melyek közül most öt olyat mutatunk be, melyek a mi érdeklődésünket is felkeltették.

Persze volt ennél több is, a Jo Malone parfümöket például szívesen megszaglásznánk, a LODEUR#27 dél-koreai márka BB krémje az elérhető netes infók alapján szuper lehet (bár egy INCI-t azért szívesen látnánk), és felkerült egy Urban Decay kétvégű sminkecset is, ami már a fotó alapján is tetszetős.

Múlt év nyarán jelent meg a Stila After Hours Eye Shadow Palette, a Krémmániára azonban csak most került fel a 12 színt tartalmazó szemfestékpaletta, mely meleg, földes árnyalatokat és élénk színeket egyaránt tartalmaz. Kapott a youtuberektől már hideget és meleget is, kíváncsian várjuk, nálatok hogyan teljesít.

A k-beauty világából egy fényvédőt hoztunk, a Missha Cicadin Centella Rescue Sun Lotion SPF50+ PA++++ nem csak most, de nyárra is kellő védelmet nyújthat majd, miközben 63%-os ázsiai gázló kivonatának köszönhetően megfelelő bőrnyugtató és hidratáló hatást is várhatunk tőle. Illatanyag levendulaolaj formájában került bele, parfüm azonban nem.

A novemberi újdonságok között volt a 183 Days By Trend It Up Royal Darling Szájfény, mely egy ötcsillagos értékeléssel kezdte Krémmániás pályafutását, tovább azzal a megállapítással, miszerint a Jeffree Star The Gloss szájfény dupe-ja. Nos, kinézetre mindenképp, minőségre pedig… ti mit gondoltok?

A Clinique személyre szabott arcápoló családjának egy újabb tagja került fel a Krémmániára. A Clinique Dramatically Different Moisturizing BB Gel + Active Cartridge Concentrate egy 8 órán át tartó, olajmentes, színezett hidratáló zselé, melyhez bármelyik aktív koncentrátumot kiválaszthatjuk, attól függően, hogy bőrünknek mire van szüksége.

A parfümök közül a Viktor&Rolf Flowerbomb Swarovski Edition 2020 szemkápráztatóan gyönyörű lett, illata pedig virágos, finoman citrusos. Miután a Flowerbomb a márka legnépszerűbb illata KM-en, ha lehetőség van rá, érdemes lehet a rajongóknak ezt az idei újdonságot is megszaglászniuk.