Egy termék esetén a névadás kulcskérdés, amit általában hosszú agytorna előz meg minden résztvevő oldaláról. Legyen frappáns, egyedi, újszerű, és az sem baj, ha valamilyen kis üzenetet is hordoz magában. A legjobb ötlet aztán sok esetben nem az íróasztalnál születik, hanem hétköznapi helyzet, esemény inspirálja, vagy mint a Foreo esetén egy zeneszám.
Érdekes volt olvasni róla, így hát veletek is megosztjuk az infót, miszerint a svéd beauty-tech cég alapítóját és innovátorát, Filip Sedic-et a Queen egyik ismert slágere ihlette meg, mikor a névadásra került sor.
“A FOREO név valójában a „FOR EveryOne” szóból származik. A cég alapítóját a Queen legendás dala, a Heaven For Everyone és Freddie Mercury energiája, zsenialitása és hihetetlen, magával ragadó személyisége ihlették.” – mondta el Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.
Mindezt egy nem túl vidám adat kapcsán tették közzé. Egy korábbi felmérésből kiderült, a nők 71%-a szerint a médiának színesebben és valóságosabban kellene ábrázolni a nőket fizikai megjelenésük, koruk, faji hovatartozásuk és alakjuk mentén. Egy másik kutatás szerint pedig az amerikai férfiak 41%-a érzi azt, hogy nagy nyomás nehezedik rá, ha érzelmileg kell erősnek mutatkozniuk.
Ebből is nyilvánvaló, de mi is érezhetjük nap mint nap, hogy ideje a szépségipari márkáknak valóban magukévá tenni az elfogadást. Az inkluzivitás mára már nem újkeletű fogalom, mégis úgy tűnik, csak a felszín kaprigálják a lényegét, ha reklámarcot, szépségnagykövetet vagy néhány modellt kell kiválasztani termékeik promotálásához.
A Foreo célja, hogy a szépség minden arcát megmutassa a világon, visszautasítva a beskatulyázást. Ehhez kapcsolódóan pedig a Pride hónap közeledtével egy hosszútávon működő platformot mutat be, ünnepelve a közösségeket, a bátrakat, szín, kor, érdeklődés, és nemi korlátok nélkül.