Krémmánia magazin

Bemutatta Kim Kardashian új bőrápoló márkáját, több kérdést vet fel, mint szeretnénk

Múlt év végén jelentette be Kim Kardashian, hogy KKW Beauty és KKW Fragrance márkáit kivezeti, és azok megújításával tárja majd elénk kozmetikumait. Nos, a váltás megtörtént, és hűen a K-betűkhöz, bemutatta SKKN BY KIM szépségmárkáját.

SKKN BY KIM
SKKN BY KIM (Fotó: instagram/skkn)

Kardashianról régóta tudható, hogy psoriasis bőrbetegsége van, a gyulladásos bőrállapot volt az, ami egyre inkább arra ösztönözte, hogy komolyabban foglalkozzon a bőrápolással. Hogy mennyire eltökélt a szép ÉS fiatalos bőrkép megtartásában, ragyogóan kifejezi, amit egy interjúban mondott:

Ha azt mondanák nekem, hogy fiatalabbnak fogok kinézni, ha szó szerint kakit kell ennem minden nap, megtenném. De tényleg.

Hogy ez a kijelentése mennyire buzdítja rajongóit az önelfogadásra, jó kérdés, aggódniuk azonban nem kell, az újdonságok efféle összetevőket nem tartalmaznak, ám ott lesznek bennük a jól bejáratott niacinamide, glikolsav és tejsav, shea vaj, hialuronsav, C-vitamin és a szkvalán is.

Régi-új márkája egyből kilenc bőrápolóval nyit, mint a Harper’s Bazaarnak elmondta, hiába javasolták számára, hogy indulásként csak 2-3 terméket mutasson be, úgy tartotta hitelesnek, ha a termékcsalád mindent tartalmaz, amit ő is használ. Így hát készült:

  • arctisztító
  • toner
  • hámlasztó
  • hialuronsavas szérum
  • Vitamin C8 szérum
  • Hidratáló krém
  • Szemkörnyékápoló
  • C-vitaminos olajcseppek
  • hidratáló éjszakai bőrápoló olaj

Árukat sem aprózta el a celebritás, 43 és 95 dollár között mozognak (16-35 ezer forint), ha a teljes pakkot meg akarnánk venni, 633 dollárba kerülne (232 ezer forint). Vigaszt nem nyújt, de érdemes tudni, hogy a termékek újratölthetők, ezek kiszerelése pedig 5-10 dollárral olcsóbb. Egy picit ide visszacsatolnánk az összetevőket is: bár a márka majd hónap végén kezdi az értékesítést, így az INCI-k még nem ismertek, reméljük, egy minden bokorban termő niás vagy C-vitaminos szérumnál többet nyújtanak ennyi pénzért.

A márka designja oly minimalista, akár Kardashian otthona, ám a letisztult, bézs tégelyek máris erős kritikát kaptak: az @estéelaundry dobta fel a kérdést, vajon mennyiben hasonlít a bőrápolók csomagolása a múlt évben díjnyertes Nature of Things márka csomagolására?

Kim Kardashian új márkája, az SKKN BY KIM és a Nature of Things márka designja
Kim Kardashian új márkája, az SKKN BY KIM és a Nature of Things márka designja (Fotók: instagram/esteelaundry és instagram/notwellness)