Három óriáscég is versenybe szállt az elmúlt hónapokban azért, hogy a kult ausztrál márka, az Aesop hozzá kerüljön. A LVMH Csoport, a L’Oreal Csoport és a Shiseido is hajlandó volt megadni minimum 2 milliárd dollárt (688 milliárd forintot), a legfrissebb hírek szerint pedig a versenyből a L’Oreal Csoport kerül ki győztesen.
Nem kevesebb mint 2,525 milliárd dollárról, vagyis 870 milliárd forintról van szó, amennyiért a jelenlegi tulajdonos, a Natura & Co megválna az Aesoptól, mely a kozmetikumok fenntarthatósági elvek menték kialakított összetételéről vált híressé, és amiről Nicolas Hieronimus, a L’Oréal Csoport vezérigazgatója találóan úgy fogalmazott, “…a városiasság, a hedonizmus és a tagadhatatlan luxus nagyszerű kombinációja.” Az Aesop termékeit jelenleg világszerte közel 400 helyen forgalmazzák, ami várhatóan tovább fog növekedni most, hogy egy nagy vállalatcsoporthoz került.
A Natura & Co oldaláról úgy nyilatkoztak, a márka eladásával két másik brandjük, a The Body Shop és az Avon növekedésére kívánnak fókuszálni.
A Krémmánia TOP3 kedvence az Aesoptól
Aesop Fabulous Face Cleanser
Nem habzó, zselés állagú arcisztító, ötcsillagos értékeléssel. Alapos, mégis gyengéd, nem szárítja a bőrt a véleményezők szerint.
Aesop Rose Seed Lip Cream
A száraz, érzékeny, cserepes ajkak ápolására kifejlesztett krém, 4,33-as értékeléssek és olyan véleményekkel, hogy a tubusos csomagolás tetszetős, ám érdemes figyelni, hogy ne nyomódjon túlságosan, akkor kisebb mennyiség kijön belőle, mikor letekerjük a kupakot. A készítmény valóban ápolja az ajkakat, ilalta kellemes, állaga megfelelő.
Aesop Volumising Conditioner
Természetes sampon is létezik mellé a kínálatban, vélemény azonban eddig a balzsamra érkezett. Vékony szálú hajra ajánlják, illata erősen gyógynövényes, hatását lassan, de biztosan fejti ki, érdemes a véleménnyel megvárni az első flakon végét.