Krémmánia magazin

Az a különleges „kis barna üvegcse”

Amilyen legendás Coco Chanel „kis fekete ruhája” a divatiparban, olyan legendás a szépségiparban Estée Lauder „kis barna üvegcséje”. A gyógyszertári csepegtetős kis barna üvegbe rejtett szérum ugyanis forradalmasította a szépségipart.

Fotó: Estée Lauder

Estée Lauder, New Yorkban született üzletasszony, aki a 20. században nőként, felépítette a világ egyik legnagyobb szépségbirodalmát. Különleges nevét magyar gyökereinek köszönheti, hiszen a kis Josephine Esther-t magyar származású édesanyja, Esty-nek becézte, kedvenc Eszti nevű nagynénje után. Iskolás korában az Esty-ből Estée lett – egy név, amely etalonként lengi be az egész szépségipart.

„A szépséggel kapcsolatos első élményem maga az édesanyám”

Már kislányként is érdekelte a szépségápolás, érdeklődve figyelte édesanyja milyen termékekkel kenegeti az arcát, vagy ápolja a kezét. Szépségtrükkjei között szerepelt a tojásfehérje használata a bőrápolásban. Ez annyira nagy hatással volt a fiatal lányra, hogy később az egyik első arckrémének is ez lett az alapja. A krémkészítés technikáját gyógyszerész nagybátyja mellett tanulta meg, a marketing fogásokat pedig üzletember édesapjától leste el.

„Ajándék minden vásárlás mellé”

1946-ban, két évvel az első üzletük megnyitása után alapították meg férjével Joseph Lauderrel (eredetileg Lauter volt a családnév, de megváltoztatták) az Estée Lauder márkát. A Fifth Avenue-n található Saks, hamarosan rendelt az új márka termékeiből, amelyek két napon belül el is fogytak, az üzletasszony kitűnő marketing fogásának köszönhetően. Minden vásárlás mellé ajándék terméket adott. Ez a zseniális ötlet sokat lendített a márkaismertségen. A vásárlások mellé adott kisebb ajándékok és a divatbemutatókon osztott termékmintáknak köszönhetően elindult a családi receptúrákra épülő kozmetikai birodalom hódítása.

Fotó: Kremmania

Áttörések a szépségiparban

Estée olyan innovációkat hozott a szépségápolás terén, amelyek immár 77 éve iránymutatóak az iparban.

Forradalmasította a parfümök világát

Az első otthon készített krémek után, 1953-ban piacra dobta a parfümként is használható fürdőolajat, amelyet a nők maguknak is bátran megvásárolhattak. A parfümöket addig kizárólag férfiak vették ajándékba a hölgyeknek, ezért ez az új fürdőolaj alapjaiban változtatta meg az illatok világát. A Youth-Dew sikerét a mámorító illat mellett, a kifinomultság, az elegancia és a merészség alapozta meg. Estée maga is ezt a vonalat képviselte, ezzel is erősítve termékei üzenetét. Az Estée Lauder nő elegáns és sikeres. Erős és eszes.

Az első luxusarckrém

1956-ban újabb innovációval lepte meg vásárlót. A Re-Nutriv, a krémek krémje, titkos összetevőivel, egyediséget és rendkívüli szépséget kínált a vásárlóknak. A 115 dolláros krémet (mai áron kb. 1000 dollár) egy Picasso képhez hasonlította, amelynél nem a festéket és a vásznat kell megfizetni, hanem a kreativitást és a szakértelmet, hogy megfeleljen legmagasabb elvárásoknak is.

A magas minőségi elvárásoknak köszönhető az 1967-ben megnyitott első kutató- és fejlesztőlaboratórium is, ahol a további Estée Lauder innovációk megszülettek.

1982, az év, amikor a bőrápolás átlép a bőr regenerálás szintjére

A Night Repair Cellular Complex szérum barna üvegcséje új fejezetet nyitott az arcápolás történetében. A vállalat talán legidőtállóbb terméke ez a szérum, amely először bizonyította, hogy hatására igazoltan regenerálódik a bőr az éjszaka folyamán. Csak néhány csepp a kis barna üvegcséből megújítja a bőrünket, csökkentve az öregedés jeleit.

Fotó: Estée Lauder

Az Estée Lauder Advenced Night Repair szérum, lassan 40 éve szinonimája az anti-age kozmetikumoknak, és ikonikus barna üvegcséje szinte védjegyként öleli körbe. A kozmetikai piac máig egyik legkeresettebb terméke megjelenésekor szinte minden területen innovációt hozott. Több, mint 25 nemzetközi szabadalommal védett egyedi textúra, formula és technológia jellemzi. Ez a termék az, amelyben először használtak hialuronsavat, a bőr nedvességének megőrzése érdekében.
A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára a szérum bizonyítottan hatásos minden bőrtípus esetén, és az öregedés szinte minden főbb jelével szembeszáll.

Az Advanced Night Repair az éjszaka erejét használja fel, hogy látható megújulást nyújtson a bőrnek. Éjjel-nappal elősegíti a bőr javulásának és védelmének természetes ritmusát.
Exkluzív Chronolux ™ Power Signal technológiája növeli a bőr természetes képességét a látható önmegújításra. In vitro tesztek bizonyították, hogy elősegíti a bőr természetes és létfontosságú sejtjeinek megújulását és serkenti a természetes kollagéntermelést.

  • Már az első használat után érezhetően hidratáltabb, és láthatóan ragyogóbb bőrt eredményez.
  • Három hét után a finom vonalak és a ráncok csökkennek
  • Egy üvegcse után pedig a bőrünk egészségesebbnek, rugalmasabbnak és élettel telibbnek tűnik.
Fotó: Kremmania

Kipróbálnád? Elmondjuk, hogyan csináld:

Vigyél fel néhány cseppet tiszta bőrre, a hidratálókrém előtt reggel és este egyaránt. Finoman oszlasd el és masszírozd az arcbőrbe és a nyakadra.

Próbáld ki masszázs rutinunkat

1.Cseppents pár csepp szérumot tenyereidbe.
2.Masszírozd finoman bőrödbe mintha egy szívet készülnél arcodra rajzolni. Használd bátran ujjaid miközben arcod közepétől kifelé, a fülek irányába haladva gyengéden végigsímitod arcod egészen az álladig.

3.Ezután ismételd meg a mozdulatot ezuttal nagyobb ívben a homlok közepétől a halánték irányába, majd az állhoz érve zárd le a mozdulatsort.
4.Végezetül finoman masszírozd át a nyaktájékod.

Tudtad?

  • Az Estée Lauder márka 1960-ban kezdte meg nemzetközi terjeszkedését. Ma több mint 150 országban van jelen.
  • Estée Laudert 1998-ban a Time magazin egyetlen nőként a XX. század húsz legbefolyásosabb embere közé választotta.
  • A cég értékét több, mint 10 milliárd dollárra becsülik
  • Több, mint 26 000 alkalmazottat foglalkoztat a cég világszerte