Krémmánia magazin

Fenntartható és közösségeket segítő újításokat mutatott be a L’Oréal a VivaTech konferencián

A L’Oréal számos olyan Beauty Tech innovációt mutatott be Párizsban a Viva Technology konferencián, amelyek célja, hogy a szépségipari cég mottójához híven elérhetővé tegyék a “szépséget mindenkinek”. Színpadon volt a Water Saver technológia, amely eddig 42 millió liter vizet takarított meg, a mozgásukban korlátozottakat sminkelésben segítő Lancôme HAPTA, és bemutatták a L’Oréal és az Alibaba hároméves partnerségét is, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában. Az innovációk a szépséget, mint az egyéni és kollektív jót szolgáló erőt előtérbe helyezve képviselték az intelligens és fenntartható szépségipari újításokat és digitális szolgáltatásokat, valamint a személyre szabott és virtuális szépséget szolgáló, adatvezérelt diagnosztikai eszközöket.

A L’Oréal VivaTech standján olyan technológiákat mutatták be, amelyek kifejlesztésénél az adatok, a technológia és a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket használta ki a cég annak érdekében, hogy támogassa a fogyasztókat a könnyebb tájékozódásban és segítse őket abban, hogy az egyedi igényeikre szabott szépségápolási termékekhez és szolgáltatásokhoz hozzáférjenek.

A L’Oréal immár hetedik éve vesz részt a VivaTech-en, és mutatja be technológia-alapú újításait és partnerségeit. A cég olyan inkluzív szépségápolási technológiai megoldásokat vitt a konferenciára, mint

  • a Lancôme HAPTA, amelyet arra terveztek, hogy a fizikai korlátokkal rendelkező emberek is könnyen sminkelhessenek;
  • diagnosztikai és coaching eszközöket, mint a La Roche-Posay SPOTSCAN, a Giorgio Armani META PROFILER™ és a Kérastase K-SCAN;
  • a személyre szabott szépségápolási technológiát képviselő 3D shu: brow by shu uemura-, amely a professzionális otthoni szemöldökfestést segíti;
  • a L’Oréal Paris COLORSONIC könnyen kezelhető, “rendetlenség-mentes” otthoni hajfestő eszköze
  • és a Maybelline Beauty App alkalmazása a virtuális sminkelésért.

Fenntartható szépségápolási technológiai megoldásként a L’Oréal Professionnel WATER SAVER-t mutatták be, amely eddig több mint 42 millió liter vizet takarított meg, de a konferencián debütált  a L’Oréal és az  IMPACT+- partnerségének újítása is, amellyel a digitális médiatevékenységük hatásait mérik, valamint szó esett a L’Oréal és az Alibaba hároméves partnerségéről, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában, hogy csökkenték az e-kereskedelmi tevékenységük hatását.

Fotó: L’Oreal Csoport

Idén a VivaTech-en olyan Beauty Tech innovációk kivételes sorát állítottuk össze, amelyek pozitív hatással lehetnek a szépségiparra” – mondta el Nicolas Hieronimus, a L’Oréal Groupe vezérigazgatója. „Azzal, hogy erőforrásainkat olyan feltörekvő technológiák mellé állítjuk, amelyek demokratizálják az intelligensebb és fenntarthatóbb szépséghez való hozzáférést, lehetővé tesszük, hogy mindenki méltányosabban és a saját igényei szerint élvezhesse a szépséget.”

Ez az innovációs szint nem lenne lehetséges a Beauty Tech csapatainak egymást kiegészítő, folyamatosan bővülő szakértelme, valamint a világ legizgalmasabb startupjaival és technológiai vezetőivel kötött partnerségeken keresztül megvalósuló programunk nélkül. Büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az együtt elért eredményeinket a VivaTech-en” – mondta el Barbara Lavernos, a L’Oréal Groupe kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „A technológia és a tudomány ma már nem csak azt teszi lehetővé számunkra, hogy új igényeket kielégítő szolgáltatásokat nyújtsunk fogyasztóinknak, hanem azt is, hogy a kutatástól a humán erőforráson át a gyártásig vagy a kiskereskedelemig átalakulva feltaláljuk a szépség jövőjét.”

A termékportfólió mellett a L’Oréal Beauty Tech jelenléte több mint 5 900 elkötelezett alkalmazottat, több mint 800 online szolgáltatást és 40 millió használatot jelent, valamint olyan mérföldköveket, mint az új, kjterjesztett valóságon alapuló szépségápolási eszközök, a bőr és a haj élvonalbeli diagnosztikai eszközei, a fogyasztói élményt növelő QR-kóddal ellátott egymilliárd csomagolási egység, valamint 6 CES innovációs díj elnyerése 2023-ban.

Idén Korea lépett a VivaTech-en az év országaként színpadra, a L’Oréal ennek alkalmából büszkén jelentette be megállapodását a koreai kkv-k és start-up vállalkozások minisztériumával. A megállapodás célja az együttműködés megerősítése és 2023. június 15-től a L’Oréal nyílt innovációjának felgyorsítása Koreában.