Krémmánia magazin

Megújult termékcsaláddal és új nagykövettel indította az őszt a Helia-D

Felturbózta Cell Concept termékcsaládját a Helia-D. A több mint négy évtizedes múltra visszatekintő magyar márka a Hydramax család sikeres tavaszi bevezetését követően idén ősszel a Cell Concept termékvonalat újítja meg. Top anti-aging hatóanyagokkal kiegészítve, megújult csomagolásban kerül a polcokra a ránctalanító hatású Cell Concept krémcsalád.

A termékeket a gyártó Zsédával közösen mutatja be, aki idén szeptembertől a termékcsalád új arcaként jelenik meg Pataki Ági mellett.

Válasz a változó igényekre

Egy-egy új életszakasz új igényeket hoz magával – változunk, és velünk együtt a bőrünk szerkezete is átalakul. Csökken a kollagéntermelés, lassul a sejtek működése és regenerációja, a bőr pedig veszít feszességéből. Az érett bőr ápolása ezért igényli a még hatékonyabb, komplex anti-aging formulák használatát, és minél több ilyen hatóanyagot használunk, annál hosszabban maradhat fiatalosabb, egészségesebb és feszesebb.

Erre az igényre válaszul újul meg idén ősszel a 45+-os korosztályt célzó Cell Concept termékcsalád, amely hatóanyagok sokaságával nyújt megoldást különböző korosztályok eltérő bőrigényeire és problémáira.

Maradnak a kedvencek, jönnek az új hatóanyagok

„A termékcsalád megújításakor kiemelten fontos volt, hogy megtartsunk minden olyan összetevőt, amely igazán hatékonnyá teszi a Cell Concept termékeket: a bizonyítottan ránctalanító hatású retinolt és növényi őssejt-kivonatokat, valamint a vitaminok kombinációit, és persze megmaradt a krémek kellemes textúrája, illata, valamint gyors felszívódó képessége is, melyeket a vásárlóink kedvelnek. Mindezek ezentúl olyan hatóanyag-együttesekkel is kiegészülnek, mint az újgenerációs ránctalanító peptidek, az intenzív hidratálást biztosító hialuronsav, vagy az anti-aging szempontból jelentős, a pigmentfoltok halványításában is kimagasló niacinamide” – mondta el a fejlesztés kapcsán Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.

A ránctalanító bőrápolók olyan válogatott, bizonyítottan hatékony összetevőket tartalmaznak, amelyek feszesítik a bőrt, egységesítik a bőrképet, és segítik a sejtek megújulását. Használatukkal láthatóan feszesebbé, rugalmasabbá, hidratáltabbá válik a bőr.

A Cell Concept család minden tagja, vagyis a ránctalanító krémek és a szérumok is, dermatológiailag teszteltek, a krémek kifejezetten gazdag összetételűek. A nappali krémeket a gyártó SPF 20 fényvédelemmel is ellátta.

Új nagykövet a Cell Concept családnál

A Helia-D új márkanagykövetet is bemutat idén ősszel Zsédenyi Adrienn „Zséda” személyében, aki Pataki Ági mellett képviseli a Cell Concept termékcsaládot, és azokat a 40+-os nőket szólítja meg, akik a hétköznapok elfoglaltsága mellett gyors és megbízható, hatásos rutint keresnek.

„Már a legelső találkozáskor tudtam, hogy nagyon egyezik az értékrendünk a Helia-D-vel. Hiszünk a hitelességben, a hűségben, a hosszútávú célokban, az innovációban és a megújulásban. Egy olyan pillanatban csatlakozhatok a Cell Concept termékcsaládhoz, amikor az ismét lép egyet előre, hogy még tökéletesebb megoldást tudjon adni a kihívásokra, amelyekkel a bőrünknek szembe kell néznie. Nagyon fontos, hogy szeretettel gondját viseljük, ápoljuk és tápláljuk a bőrünket, hogy a tükörből még nagyon sokáig az mosolyogjon vissza ránk, akivé válni szeretnénk. Minden, amit ma teszünk a bőrünkért, az befektetés a jövőbeni önmagunkba” – fogalmazott az együttműködés kapcsán az énekesnő.

A megújulás csak most kezdődik

A megújult Cell Concept család szeptember 5-e óta érhető el a márka webshopjában, szeptember második felében pedig már a boltok polcain is ott találjátok. Az új logóval és dizájnnal ellátott Cell Concept termékcsalád frissítése azonban csak az első lépés a márka jövőbeli tervei között: a 2023 őszi fejlesztést követően a Helia-D ugyanis a teljes arcápoláshoz köthető portfólióját megújítja, így 2024-ben új arculatot kap a Helia-D Classic, valamint a Botanic Concept család is.