Minden bizonnyal felejthetetlen az évkezdet John Legend számára, nemcsak Chrissy Teigennel közös, harmadik gyereke született meg a napokban, de bejelentette, hamarosan saját kozmetikai márkát indít, Loved01 néven.
![John Legend](https://magazin.kremmania.hu/uploads/2023/01/john-legend.jpg)
Az unisex arc- és testápolókat kínáló Loved01 február elsején debütál, hat, egészen barátságos árú termékkel. Brad Pittel szöges ellentétben Legend drogériás szinten száll versenybe, a kozmetikumok 10-15 dollár, azaz nagyjából 3600-5500 forint közötti áron lesznek elérhetők. Az amerikai piacra lépés mellett várható, hogy online külföldi rendeléseket is felvesznek majd, ezzel kapcsolatos részletek azonban később várhatók.
![Loved01](https://magazin.kremmania.hu/uploads/2023/01/loved01.jpg)
„Az elmúlt években több bőrápoló márkával is dolgoztam már, például a Kielh’s-el vagy az SK-II-vel, ez egy fontos termékkategória számomra. – mondta el az énekes a Beauty Inc-nek adott interjújában. – Foglalkozom a bőrömmel, a bőrápolással, hisz sokat szereplek a tévében és veszek részt fotózásokon.”
A “még egy celebmárka” jelző alól az énekes és csapata azzal próbál kibújni, hogy a hírek szerint a kozmetikumok “melanin-rich”, vagyis melaninban gazdag bőrűek számára kifejlesztett lakossági termékek, amiről úgy gondolják, még nincs igazán az amerikai piacon. Ahogy a WWD írja, Pharrell William HumanRace brandje inkább a téma presztízsmárkája, Idris és Sabrina Elba nemrég indított S’able Labs márkája pedig direktben árulja portékáit, nem áruházakban.
Az alapvetően bőrhidratáló kozmetikumok kulcsösszetevői közt a hírek szerint olyan komponenseket találunk, mint a csipkebogyómag-olaj, az európai homoktövis gyümölcséből nyert kivonat, shea vaj, jojobaolaj és kókuszolaj. Az induló szettben találunk tusfürdőt, arcra és testre is való hidratáló krémet, hámlasztót, arcpermetet, arcolajat és borotválkozó krémet is.