Krémmánia magazin

Ezt érdemes tudni John Legend kozmetikai márkájáról

Minden bizonnyal felejthetetlen az évkezdet John Legend számára, nemcsak Chrissy Teigennel közös, harmadik gyereke született meg a napokban, de bejelentette, hamarosan saját kozmetikai márkát indít, Loved01 néven.

John Legend
Fotó: Getty Images

Az unisex arc- és testápolókat kínáló Loved01 február elsején debütál, hat, egészen barátságos árú termékkel. Brad Pittel szöges ellentétben Legend drogériás szinten száll versenybe, a kozmetikumok 10-15 dollár, azaz nagyjából 3600-5500 forint közötti áron lesznek elérhetők. Az amerikai piacra lépés mellett várható, hogy online külföldi rendeléseket is felvesznek majd, ezzel kapcsolatos részletek azonban később várhatók.

Loved01
Loved01

„Az elmúlt években több bőrápoló márkával is dolgoztam már, például a Kielh’s-el vagy az SK-II-vel, ez egy fontos termékkategória számomra. – mondta el az énekes a Beauty Inc-nek adott interjújában. – Foglalkozom a bőrömmel, a bőrápolással, hisz sokat szereplek a tévében és veszek részt fotózásokon.”

A “még egy celebmárka” jelző alól az énekes és csapata azzal próbál kibújni, hogy a hírek szerint a kozmetikumok “melanin-rich”, vagyis melaninban gazdag bőrűek számára kifejlesztett lakossági termékek, amiről úgy gondolják, még nincs igazán az amerikai piacon. Ahogy a WWD írja, Pharrell William HumanRace brandje inkább a téma presztízsmárkája, Idris és Sabrina Elba nemrég indított S’able Labs márkája pedig direktben árulja portékáit, nem áruházakban.

Az alapvetően bőrhidratáló kozmetikumok kulcsösszetevői közt a hírek szerint olyan komponenseket találunk, mint a csipkebogyómag-olaj, az európai homoktövis gyümölcséből nyert kivonat, shea vaj, jojobaolaj és kókuszolaj. Az induló szettben találunk tusfürdőt, arcra és testre is való hidratáló krémet, hámlasztót, arcpermetet, arcolajat és borotválkozó krémet is.