Krémmánia magazin

Fergeteges volt a Krémmánia 2019-es éve, erről tanúskodnak a számok is

Pörgös év áll a Krémmánia mögött, de nem csak a szerkesztőség tagjai tüsténkedtek az év során, ti, felhasználók is odatettétek magatokat. Rengeteg időt töltöttetek nálunk, értékes volt minden kattintásotok, görgetésetek, mutatjuk is, mennyire.

5 850 651

Átlagosan havonta ennyi oldalt néztetek meg a Krémmánián: olvastátok el az összetevőket, véleményeztétek a termékeket vagy csak épp egy új krémet vadásztatok kitartóan. Ahányan vagytok, annyiféle módon használjátok a Krémmániát, és ez szuper! Napi szinten 7-8 oldal az, amit átlagosan meglátogattatok (egész pontosan 7,46), és nézzétek csak, mi mindent csináltatok!

11 395

Több mint 11 ezer új termék adatlapja került fel 2019-ben a Krémmániára, ami őrült magas szám, hát még a teljes adatbázisunké. Jelen pillanatban már elhagytuk a

94 721.

termékadatlap jóváhagyását is és csak reméljük, hogy a rengeteg lehetőség között megtaláljátok a tökéletes kozmetikumot, amire vágytok.

94 747

Nem csak feltölteni szeretitek az újdonságokat, de véleményezni is azokat. 94747 véleményt írtatok az elmúlt évben, amelyért nem tudunk elég hálásak lenni, hisz ez, a Ti véleményetek a szíve-lelke az egész Krémmániának. Hiába az adatlap, a személyes vélemények nélkülözhetetlen visszacsatolások.

79 839

A legnagyobb körültekintés ellenére is előfordul, hogy a parfüm illata mégsem jön be, a mattító krémtől a miénk az egyetlen arc, ami mégis kicsillog, a fránya alapozó pedig utcai fényben mégiscsak rossz árnyalatú. Ilyenkor jön képbe a Krémmánia piactere, ahol múlt évben közel nyolcanezer termék várt új gazdára.

Miket olvastatok a legszívesebben?

A Krémmánia Magazin legnépszerűbb témáinak ranglistáját már megosztottuk veletek, Évi pedig azt is elárulta a Blogon, melyek voltak az év Krémmánia legjei 2019-ben. Jöjjön most a toplista arról, hogy a Facebook-on mely tartalmak csigáztak fel titeket a leginkább:

5.

A 7. Krémmánia Beauty Box – tudjátok, a nyuszis -, óriási népszerűségnek örvendett, percek alatt leraboltátok a teljes készletet. Az érdeklődés az első pillanattól hatalmas volt, amit jól mutatott az erről szóló blogbejegyzés Facebookos sikere is.

4. 

A cruelty free jelölés fontosságát nem csak a Beauty Box népszerűsége mutatta, de az is, hogy örömmel nyugtáztátok a hírt: A teljes Estée Lauder Csoport Csatlakozott a #becrueltyfree kampányhoz.

3.

Az intimhigiénia új magaslatokba tört 2019-ben, mikor futótűzként terjed a hír a puncimaszkokról. A hiánypótló innovációs remekmű a Facebookon is nagyot szólt, ha még nem olvastad, itt találod.

2.

A klímakatasztrófa és következményei 2019-re már legtöbbünk számára világossá váltak – bár azt nem állítanánk, hogy kellő mértékben tudatosodott volna, mi vár ránk, ha nem változtatunk a környezetszennyező, pazarló életvitelen. Ebben próbáltunk segíteni azzal a cikkünkkel is, melyben egy sor szépségápolási apróságot mutattunk be, melyeket egyszerűen környezetbarát(abb)ra cserélhetünk akár már ma is.

1.

Végül, legnépszerűbb Facebookos bejegyzésünk egy múlt évi fejlesztésünkről adott hír volt: szinte napra pontosan egy éve mutattuk be az összetevőlista összehasonlítás funkciót, amivel kettő vagy három termék INCI-jét vethetitek össze pár kattintással.

 

Reméljük, 2020-ban is velünk lesztek és együtt bővítjük Magyarország legnagyobb online kozmetikai adatbázisát, vagyis a Krémmániát, hogy minél többen, minél megbízhatóbb információkat szerezhessenek a különféle termékekről. Ne feledjétek, inkább nézzetek utána kétszer egy készítménynek, mint hogy feleslegesen megvásároljatok valamit, amitől csak a szeméthegyek nőnek és a pénztárca ürül.